مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-24بين الملل

توطئه حامیان ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در پورتلند


روزنامه گاردین در گزارشی از توطئه حامیان ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در پورتلند پس از اعتراضات به قتل فجیع «جورج فلوید» پرده برداشت.

- روزنامه گاردین در گزارشی از توطئه حامیان ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در پورتلند پس از اعتراضات به قتل فجیع جورج فلوید پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه گاردین در گزارشی فاش کرد که حامیان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای به راه انداختن هرج و مرج و خشونت در پورتلند توطئه کرده بودند.

در بخشی از این گزارش در این خصوص آمده است: برخی مکالمات فاش شده از آن حکایت دارد که اعضای ائتلاف موسوم به میهن پرستانِ طرفدار ترامپ به کرات درباره مجموعه ای از ترورهای سیاسی، نقض قوانین و صدمه زدن به مردم صحبت کرده بودند.

گاردین در این باره ادامه داد که مکالمات افشا شده حامیان ترامپ نشان می هد آنها در شهر پورتلند قصد داشتند اقدامات خشونت آمیزی را انجام دهند و خود را برای این کار نیز آماده کرده بودند.

این رسانه در ادامه می افزاید: آنها به تهیه سلاح و مهمات هم پرداختند و حتی پیشنهاد کردند در آستانه یک سری تجمعات جنجالی در اورگان از جمله برنامه ای که قرار است آخر همین هفته برگزار شود، ترورهای سیاسی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه حامیان ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در پورتلند

توطئه حامیان ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در پورتلند