مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-24سياسي

مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت جهادی را زاییده دفاع مقدس دانست و گفت: امروزه برای عبور از مشکلات به یک مدیریت جهادی در جامه نیاز است.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت جهادی را زاییده دفاع مقدس دانست و گفت: امروزه برای عبور از مشکلات به یک مدیریت جهادی در جامه نیاز است.

سردار حسین معروفی در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جمع امدادگران کمیته امداد شهر کرمان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس افزود: اندیشه حاکم در جنگ هشت ساله دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ شد.

وی با بیان اینکه همه ما باید تفکر انقلابی و ولایی داشته باشیم گفت: اندیشه حاکم بر رزمندگان دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس و محور قرار دادن آرمان ها باعث پیروزی ما در این جنگ شد.

معروفی با تأکید بر اینکه در نظام اسلام ولایت محور همه کارها است گفت: تفکر انقلابی، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب انقلاب و مکتب ولایت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه جهان اسلام را به شیعه، انقلاب اسلامی و ملت ایران عوض کرد گفت: نظام ولایی، نظام فتوا گرفتن، فتوا دادن و نوشتن نیست بلکه نظام ولایی به میل ولی عمل کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است

مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است