مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-24اقتصادي

نرخ اشتغال زنان هرمزگان 2.5 درصد از میانگین کشوری کمتر است


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: نرخ اشتغال زنان هرمزگان 2.

5 درصد از میانگین کشوری کمتر است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم یگانه صبح پنجشنبه در نشست خبری با بیان اینکه استان هرمزگان در انتصاب مدیران زن رتبه الف را گرفت افزود: در کارنامه سه ساله کشور و با حضور دکتر همتی به عنوان استاندار هرمزگان با انتصاب 22 درصدی مدیران زن، هرمزگان موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

یگانه گفت: درصد انتصاب مدیران زن از 9 / 1 درصد در سال 96، به 22 درصد در سال 99 رسیده است که نشان از حسن توجه و نگاه ویژه دکتر همتی استاندار دولت تدبیر و امید به جایگاه زنان در استان هرمزگان است.

وی اظهار امیدواری کرد: که با تدابیر استاندار هرمزگان به مدیریت بانوان 8 درصد از 30 درصد مصوب انتصاب مدیران زن در استان، تا شش ماهه پایان سال 99 با تدابیر لازم محقق شود.

مدیر کل زنان و خانواده استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح شرح وظایف تکلیفی و عملکرد حوزه زنان و خانواده استانداری هرمزگان پرداخت.

یگانه برنامه های این حوزه را در دو محور و شاخص فعالیتی تعریف کرد و گفت: در شاخص کلی و ملی ابلاغ مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست محترم جمهوری شاخص عدالت جنسیتی برابر ماده 101 و 102 قانون ششم توسعه است و دیگری شاخص حوزه زنان و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ اشتغال زنان هرمزگان 2.5 درصد از میانگین کشوری کمتر است

نرخ اشتغال زنان هرمزگان 2.5 درصد از میانگین کشوری کمتر است