مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24سياسي

نمایش شور حسینی «ملت امام حسین(ع)» در حسینیه های سیار کرمان+فیلم


حسینیه های سیار در حالی در شهر کرمان با محوریت شعار «ما ملت امام حسینیم» شهید سردار سلیمانی برپا می شوند که دست اندرکاران و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام سعی شان را می کنند تا شور و شعور حسینی را به خوبی به نمایش بگذارند.

-   پذیرایی خواهرزاده های شهید رستمی از عزاداران حسینی برپایی حسینیه سیار هم یکی از همین برنامه هایی ست که توسط سازمان بسیج مداحان سپاه ثارالله استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محله های مختلف برگزار می شود و استقبال مردم هم از این حسینیه مثال زدنی ست.

حسینیه سیار که از 31 شهریور همزمان با آغار هفته دفاع مقدس راه اندازی شده است، این بار درب منزل شهید محمدصادق رستمی پور برپاشد تا خانواده این شهید عزیز میزبان عزاداران حسینی باشند، خواهرزاده های نونهال شهید رستمی در حالی که ماسک داشتند با چای و قند از مهمانان مجلس امام حسین (ع) پذیرایی می کردند.

  حاج قاسم مردمدار بود عبدالعلی نژاد یکی از راویان دفاع مقدس در جمع عزاداران حسینیه سیار محله شهید رستمی پور ابراز داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از سیل خوزستان به منطقه رفت به همه گفت اگر کربلایی هستید به خوزستان بیایید و به مردم کمک کنید، اما بعد از شهادت وی که در سیستان و بلوچستان سیل آمد، مردم منطقه ناراحت بودند و گلایه می کردند که حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش شور حسینی «ملت امام حسین(ع)» در حسینیه های سیار کرمان+فیلم

نمایش شور حسینی «ملت امام حسین(ع)» در حسینیه های سیار کرمان+فیلم