مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-24اجتماعي

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از تهیه و تدوین اطلس تصادفات این شهر طی تحلیل و همکاری مشترک میان شهرداری و پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین شیما زرآبادی پور در جلسه کمیته پایش تصادفات اظهار کرد: اطلاعات مربوط به تصادفات شهر قزوین از سال 94 تا 98 در قالب اطلس تصادفات طی تحلیل و همکاری مشترک با پلیس راهور تهیه و تحلیل شده است.

او افزود: در بخشی از این اطلس تقاطع های حادثه خیز شهر بر مبنای فراوانی و شدت به تعداد 19 مورد مشخص شده که تقاطع ولیعصر (عج)، نسیم شمال بلوار تاکستان، تقاطع دادگستری، میدان مینودر تقاطع نسیم شمال بلوار میرزا کوچک خان، میدان خلیج فارس، میدان تهران قدیم از جمله آنهاست.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: بیشترین عامل انسانی مؤثر در تصادفات مربوط به عجله و شتاب بی مورد است که با افزایش سرعت منجر به شدت تصادف می شود.

زرآبادی پور تصریح کرد: برنامه خود را بر مبنای استراتژی کاهش تصادفات در نظر گرفته ایم که کاهش سالانه 10 درصد از آمار تصادفات در دوره پنج ساله بخشی از اهداف ما است.

او با تاکید بر اینکه اعمال قانون در ساعات اوج ترافیک منجر به کاهش وقوع تصادفات می شود، خاطرنشان کرد: بازه های سنی 20 تا 30 سال و همچنین 30 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد

اطلس تصادفات شهر قزوین تدوین شد