مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-24دانش

7 رشته جدید به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه رازی اضافه شده است


محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص راه اندازی رشته های تحصیلی جدید در این دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: 7 رشته جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه رازی اضافه شده است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص راه اندازی رشته های تحصیلی جدید در این دانشگاه گفت: تعدادی رشته جدید در دانشگاه رازی راه اندازی شده که برای سال تحصیلی 1400-1399 نیز در این رشته ها، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

اعلمی آل آقا اضافه کرد: رشته های تاریخ اسلام، مهندسی شهرسازی، در مقطع کارشناسی و رشته های مهندسی معماری و انرژی، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، علم سنجی در مقطع کارشناسی ارشد به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه رازی اضافه شدند.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: همچنین رشته های مامایی و بیماری های تولید مثل دام، علوم و مهندسی آب-گرایش آبیاری و زهکشی (پژوهش محور)، در مقطع دکتری تخصصی به لیست رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ها، به دنبال راه اندازی رشته هایی هستیم که بیشتر با فناوری اطلاعات ارتباط دارند مانند رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 رشته جدید به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه رازی اضافه شده است

7 رشته جدید به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه رازی اضافه شده است