مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-24فناوري

کاربران فضای مجازی نیازمند سرویس پایدار هستند


کاربران برای حضور در فضای مجازی نیازمند سرویسی پایدار هستند که این سرویس پایدار بدون شبکه ملی اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه:  اگر زیرساخت پایدار در اختیار مردم قرار بگیرد و از آن استفاده کنند، در این زیرساخت که رقیب زیرساخت خارجی است، مردم می توانند در آن تصاویر و فیلم های شان را بارگذاری کنند و هر روز هم بر تعداد کاربرانش بیشتر خواهد شد؛ چراکه آنها می توانند هر تعداد عکس و هر دقیقه فیلم که بخواهند در بستر داخلی به اشتراک بگذارند.

بنابراین مشکل ارائه یک سرویس پایدار است و این سرویس پایدار نیاز به زیرساختی همچون شبکه ملی اطلاعات دارد و شبکه ملی اطلاعات به معنای ایزوله شده و منزوی شدن از شبکه جهانی نیست.

  این ها بخشی از صحبت های مرتضی موسویان مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای و رییس اسبق مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

  در خصوص ضرورت وجود شبکه ملی اطلاعات و تأثیر آن بر مصرف رسانه ای کاربران فضای مجازی، با مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ساعتی به بحث و گفت و گو نشستیم.

آنچه از نظر می گذرانید، حاصل گفت و گوی ما با او است.

**تا چه اندازه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ضرورت دارد؟ - یکی از مواردی که این روزها بسیار در موردش صحبت می شود و همه مسئولان ارشد انتظارات شان را در مورد به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران فضای مجازی نیازمند سرویس پایدار هستند

کاربران فضای مجازی نیازمند سرویس پایدار هستند