مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-24دانش

تربیت شهروند موثر و آگاه؛ کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این معاونت با انجمن ملی زنان کارآفرین تأکید کرد: کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، - تربیت شهروند موثر و آگاه؛ کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این معاونت با انجمن ملی زنان کارآفرین تأکید کرد: کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تربیت شهروند مؤثر و آگاه پس از دوره تحصیل دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در این مراسم بیان کرد: انسان ها زمانی که قابلیت ندارند و دچار فقر قابلیتی هستند، نمی توانند صاحب نقش شوند و در جامعه کنش گری کنند.

این قابلیت ها شئون و اشکال مختلفی دارند که این اشکال در ابعاد مختلف توسعه بروز می کند و آن عبارت است از توسعه انسانی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که هر یک از آنان از قابلیت ها و شایستگی های خاص خود برخوردار بوده و دارای اهمیت هستند.

وی افزود: این علایق و انگیزه های انسان است که تعیین می کند کدام یک با اهمیت تر است؛ به هر حال به میزانی که این قابلیت ها را از هر سنخ به وجود می آوریم، افراد کنش گری و قدرت انتخاب و آزادی بیشتری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت شهروند موثر و آگاه؛ کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

تربیت شهروند موثر و آگاه؛ کارکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه