مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-24ورزشي

شکست سایپا ناشی از غرور بازیکنان درپی 3 پیروزی است


سرمربی تیم والیبال سایپا تهران شکست تیمش برابر لبنیات هرازآمل را ناشی از غفلت وغرور بازیکنان تیمش پس از سه پیروزی متوالی وصدرنشینی در لیگ دانست.

- مصطفی کارخانه پس از شکست 2 بر 3 تیمش سایپا تهران برابر میزبانش لبنیات هراز آمل درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه بازیکنان ما در باد 3 پیروزی 3 امتیازی قبلی بودند و فکر می کردند که این بازی را نیز به راحتی پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: تیم هراز آمل هم با دو باختی که در بازی های قبلی داشت، طبیعی بود دربازی خانگی تشنه پیروزی و کسب امتیاز باشند و به هدفشان هم رسیدند.

تغییرات در ترکیب برگ برنده تیم هراز سرمربی تیم والیبال سایپا تهران به عملکرد خوب تیم لبنیات هراز آمل اشاره کرد و ادامه داد، دو دست نخست بازی را با مدیریت و کنترل خوب توانستیم به نفع خودمان نتیجه را تغییر دهیم و حتی در آستانه پیروزی هم قرار داشتیم.

کارخانه اضافه کرد، تغییراتی که عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در دست سوم ایجاد کرده بود وتا دست های بعدی نیز این ترکیب را در میان داشت، توانستند نبض بازی را در دست بگیرند.

وی افزود: درواقع با تعویض هایی که تیم هراز انجام داد سرویس هایی که در ادامه بازی بازیکنان این تیم زدن به نوعی برگ برنده آنها برابر تیم سایپا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سایپا ناشی از غرور بازیکنان درپی 3 پیروزی است

شکست سایپا ناشی از غرور بازیکنان درپی 3 پیروزی است