مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-24اقتصادي

بورس در مهر بهتر از شهریور خواهد بود


یک تحلیل گر بازار سرمایه ضمن بررسی شرایط این بازار و همچنین بازارهای جهانی پیش بینی کرد که بورس می تواند در مهرماه وضعیت به مراتب بهتری نسبت به شهریور ماه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، بهزاد صمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شاخص بازار بورس ایران در اواسط مرداد ماه با توجه به اشباع خرید اندیکاتورها در تمامی تایم فریم ها، با فشار عرضه و فروش روبرو شد، اظهار کرد: این درحالی بود که در دنیای مجازی شاهد دعوت مردم به بازار سرمایه بودیم.

فشار عرضه و فروش حکمفرما بر بازار، منجر به صف های فروش سنگین تر و ترس از دست دادن اصل سرمایه، نا امید شدن از حمایت های حقوقی ها و در عین حال صحبت های غیر کارشناسی باعث دلسردی سهامداران در شش هفته گذشته شد.

وی با تاکید بر اینکه در 40 روز گذشته مشخص شد حمایت های دستوری جلسات شورای عالی بورس تاثیر روانی بر بازار ندارد، گفت: اول مهرماه اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، به حمایت خط روند پنج ساله خود رسید که محدوده 59 را نشانه گرفته بود.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی در پنج سال گذشته همواره به این خط روند، واکنش مناسبی داشته و اول مهر با برخورد دقیق به این خط روند شاهد جمع اوری صف های فروش سنگین در نماد های شاخص ساز و حمایت قاطعانه از بازار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در مهر بهتر از شهریور خواهد بود

بورس در مهر بهتر از شهریور خواهد بود