مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-24اقتصادي

خسارت 188 میلیاردی سیل به تالش/ نیاز جدی به تجهیزات راهداری


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، خسارت وارد شده ناشی از سیل به زیرساخت های شهرستان تالش را 188 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه های سنگین استان های قزوین و اردبیل به تالش گسیل خواهد شد.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیل وحشتناک اخیر در شهرستان تالش 50 روستا را درگیر کرده است، گفت: راه این 50 روستا مسدود شده بود که در حال حاضر موفق شدیم راه های اصلی و فرعی 48 روستا را باز کنیم.

وی از برقراری آب، برق و گاز 48 روستای مذکور خبر داد و تصریح کرد: تنها راه دو روستا با 30 خانوار همچنان مسدود است و نیازمند دستگاه بولدوزر خاص هستیم که از محل اعتبارات مدیریت بحران بخش خصوصی را پای کار آوردیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طی امروز و فردا مشکل راه و سپس آب، برق و گاز دو روستای باقی مانده حل می شود، گفت: پل اصلی شهر تالش دچار مشکل شده و لذا نیروهای راهدار در حال عملیات مرمت و بتن ریزی پایه های پل هستند.

هم اکنون جریان آب را به قسمت سالم پل هدایت کردیم تا کار ترمیم را شروع کنیم.

مرادی، با اشاره به نیاز فوری و مبرم شهرستان تالش به تجهیزات راهداری، اضافه کرد: در این راستا از نیروهای مسلح تقاضای کمک کردیم تا ماشین آلات سنگین خود را در اختیار شهرستان تالش قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 188 میلیاردی سیل به تالش/ نیاز جدی به تجهیزات راهداری

خسارت 188 میلیاردی سیل به تالش/ نیاز جدی به تجهیزات راهداری