مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-24پزشكي

روند نزولی تعداد مبتلایان کرونا در مازندران


هرچند روند نزولی در تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران همچنان ادامه دارد و اکنون 513 نفر در این بیمارستان ها بستری هستند اما عادی انگاری این ویروس پس از گذشت هفت ماه از ورود آن به کشور نگران کننده است و رعایت نکردن درست پروتکل .

- ایسنا/مازندران هرچند روند نزولی در تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران همچنان ادامه دارد و اکنون 513 نفر در این بیمارستان ها بستری هستند اما عادی انگاری این ویروس پس از گذشت هفت ماه از ورود آن به کشور نگران کننده است و رعایت نکردن درست پروتکل های بهداشتی می تواند دوباره منجر به افزایش تعداد بیماران شود.

سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 58 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 61 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 383 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 115 نفر با علائم حاد تنفسی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی تعداد مبتلایان کرونا در مازندران

روند نزولی تعداد مبتلایان کرونا در مازندران