مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-24پزشكي

بستری در کاشان نسبت به دو هفته گذشته 3 برابر شده است


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مناطقی که امکانات پزشکی مانند تصویربرداری یا پزشکان متخصص وجود ندارد، بخشی از بیماری ها را می توان با درمان از راه دور (تله مدی سینگ) مدیریت کرد.

- ایسنا/اصفهان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مناطقی که امکانات پزشکی مانند تصویربرداری یا پزشکان متخصص وجود ندارد، بخشی از بیماری ها را می توان با درمان از راه دور (تله مدی سینگ) مدیریت کرد.

قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: در اجرای این مدل درمانی، می توان معاینه، مشاوره و حتی خدمات سی تی اسکن، تصویربرداری و آزمایش ها را از سوی یک پزشک از راه دور انجام داد.

وی افزود: این الگوی درمانی، برای نخستین بار در مناطقی از جمله زابل و هیرمند در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و بوشهر، لرستان و حتی در تهران در بخش خدمات قلب و عروق در حال انجام است که اجرای کامل آن موجب جلوگیری و کاهش مراجعه های غیرضروری مردم به درمانگاه ها و بیمارستان ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: متاسفانه از دو هفته گذشته به صورت تدریجی شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور هستیم که در برخی استان ها به دو تا سه برابر افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری در کاشان نسبت به دو هفته گذشته 3 برابر شده است

بستری در کاشان نسبت به دو هفته گذشته 3 برابر شده است