مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-24بين الملل

مذاکرات سودان-آمریکا در امارات برای سازش با رژیم صهیونیستی بی نتیجه تمام شد


یک وبگاه آمریکایی گزارش کرد که مذاکرات آمریکا و سودان در امارات درباره «صلح عربی-اسراییلی» بدون حصول پیشرفت به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری آمریکایی اکسیوس گزارش کرد که مذاکره نمایندگان آمریکا و سودان امارات عربی متحده در خصوص عادی سازی روابط این کشور آفریقایی با واشنگتن و رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی بدون نتیجه و حصول پیشرفت به پایان رسید.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل در این خصوص گزارش کرد، وبگاه اکسیوس به نقل از منابعی که در جریان جزییات مذاکرات میان نمایندگان آمریکا و سودان در امارات متحده عربی قرار گرفته اند، گزارش کرد که همچنان در خصوص مقادیر کمک هایی که سودان از واشنگتن و ابوظبی به عنوان واسط این گفت وگوها درخواست کرده، اختلافاتی باقی مانده است.

  ژنرال عبدالفتاح البرهان رییس هیأت مذاکره کننده سودانی به اکسیوس گفت که گفت وگوها با طرف آمریکایی مفید و سازنده بوده است اما هیچ گونه برآوردی درباره نتیجه پیش روی این مذاکرات ارائه نداد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سودان، نتایج گفت وگوهای فوق به دولت انتقالی خارطوم ارائه خواهد شد تا به یک نقطه نظر و دیدگاه مشترک برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات سودان-آمریکا در امارات برای سازش با رژیم صهیونیستی بی نتیجه تمام شد

مذاکرات سودان-آمریکا در امارات برای سازش با رژیم صهیونیستی بی نتیجه تمام شد