مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-24اجتماعي

اختصاص 96 میلیارد ریال سرانه بهداشتی به مدارس استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص 96 میلیارد و 509 میلیون ریال سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان از ابتدایی شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص 96 میلیارد و 509 میلیون ریال سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان از ابتدایی شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

احمد اسکندری نسب در جلسه اجرایی آیین نامه های گروه های آموزشی متوسطه استان خاطر نشان کرد: آنچه که از همان ابتدا در آموزش و پرورش کاشته شده و پس از نگهداری به ثمر می نشیند در آموزش متوسطه است که نتایج کنکور و کسب رتبه های تک رقمی حاصل تلاش و کوشش معلمان، دبیران و آموزگاران فرهیخته است.

وی با اشاره به نتایج کنکور در سال جاری از تلاش های آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی و مدیران مدارس، دبیران و آموزگاران استان تقدیر و تشکر نمود و گفت: کسب موفقیت ها مرهون تعامل همدلی ایجاد شده در آموزش و پرورش استان است اسکندری نسب از راه اندازی سامانه http://fs.

kermanedu.

ir جهت بارگزاری محتوای تولید شده دوره متوسطه استان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و افزود: علی رغم این که بیماری کرونا مشکلاتی در جهان ایجاد کرده و استان کرمان هم از این امر مستثنی نمی باشد، توانستیم در برگزاری کلاس های و امتحانات رشد چشمگیری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 96 میلیارد ریال سرانه بهداشتی به مدارس استان کرمان

اختصاص 96 میلیارد ریال سرانه بهداشتی به مدارس استان کرمان