مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:502020-09-23اقتصادي

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان راه اندازی می شود


معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری سمنان با تاکید بر لزوم ورود دانشگاه ها در راهبردهای توسعه شهرستانی از ایجاد کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته و فرآورده های آن در دانشگاه دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری سمنان با تاکید بر لزوم ورود دانشگاه ها در راهبردهای توسعه شهرستانی از ایجاد کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته و فرآورده های آن در دانشگاه دامغان خبر داد.

فاطمه منصوری در جمع اعضای هییت علمی و اساتید دانشگاه دامغان با اشاره به ایجاد اتاق حل مساله در مرکز استان، اظهار کرد: کار ویژه این اتاق ، شناسایی مسائل و چالشهای حوزه ی صنعت و اتخاذ راهکارهای رفع آن و افزایش بهره وری با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاههاست و لازم است تا این مقوله به کل استان تعمیم داده شود.

وی با تقدیر از دغدغه مندی و ورود دانشگاه دامغان در ارتباط با صنعت و ایجاد کلینیک ویژه در این خصوص پیشنهاد کرد این ساختار طبق پروتکل های اتاق حل مساله شکل گیرد تا شاهد وحدت رویه در استان باشیم معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حل مشکلات دانشگاه را نباید جدای از حل مسائل جامعه ببینیم، اضافه کرد: دغدغه ها در استان پیگیری می شوند و ما تاکید ویژه ای داریم که دانشگاه ها را به سمت صنعت و صنایع را به سمت دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان راه اندازی می شود

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان راه اندازی می شود