مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:302020-09-23ورزشي

محمدجواد ابراهیمی مدال خود را به شهدا تقدیم می کند


محمدجواد ابراهیمی دارنده مدال های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا که خود فرزند یکی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است، مدالش در رقابت های ارتش های جهان را طی مراسمی تقدیم شهدا خواهد کرد.

- محمدجواد ابراهیمی دارنده مدال های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا که خود فرزند یکی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است، مدالش در رقابت های ارتش های جهان را طی مراسمی تقدیم شهدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ابراهیمی ملی پوش وزن 92 کیلوگرم ایران در این باره اظهار کرد: پدر من جانباز شیمیایی در جنگ تحمیلی بودند و پس از جنگ نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و از نظر من، ایشان و سایر شهدا قهرمانان واقعی هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: من به مناسبت هفته دفاع مقدس مدال خودم در بازی های نظامیان جهان را به شهدای گمنام شهرستان سوادکوه تقدیم می کنم.

وی در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: اگر رقابت های جهانی برگزار شود قصد دارم در صورت صلاحدید کادر فنی در وزن 92 کیلوگرم به میدان بروم و برنامه بعدی من این است که تلاش خود را انجام دهم تا در المپیک نیز در وزن 97 کیلوگرم به میدان بروم.

دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد حضورش در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گفت: ابتدا باید از مسئولان فدراسیون به جهت راه اندازی لیگ کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدجواد ابراهیمی مدال خود را به شهدا تقدیم می کند

محمدجواد ابراهیمی مدال خود را به شهدا تقدیم می کند