مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:152020-09-23سياسي

100 درصد لرستان تحت پوشش رسانه ملی قرار خواهد گرفت


استاندار لرستان با انعقاد تفاهم نامه ای با معاون توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی خبر از پوشش صد درصدی استان از نظر پوشش رسانه ملی و فراهم آوردن فرصت برابر در همه نقاط لرستان داد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با انعقاد تفاهم نامه ای با معاون توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی خبر از پوشش صد درصدی استان از نظر پوشش رسانه ملی و فراهم آوردن فرصت برابر در همه نقاط لرستان داد.

سید موسی خادمی در جلسه انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که امروز وم مهرماه صورت گرفت، با تشکر از حضور دکتر علیدادی معاون توسعه ارتباطات و فن آوری رسانه ملی و هیات همراه با اشاره به اینکه در حال حاضر 96 درصد استان تحت پوشش شبکه استانی قرار دارد، اظهار کرد: این حق مردم است که در تمامی نقاط استان دسترسی مطلوب به برنامه های صدا و سیما را فراهم کنیم.

وی با تقدیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دکتر علیدادی معاون محترم توسعه و فناوری رسانه ملی، خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه ای در همین راستا بین صدا و سیما و استانداری لرستان امضا شده است که ظرف دو سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار گیرند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه حدود 24 میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و بخشی دیگر توسط صدا و سیمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد لرستان تحت پوشش رسانه ملی قرار خواهد گرفت

100 درصد لرستان تحت پوشش رسانه ملی قرار خواهد گرفت