مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-23سياسي

قسمت دوم مجموعه انیمیشن پنج قسمتی مردی از آسمان


مجموعه انیمیشن پنج قسمتی مردی از آسمان در خصوص ماموستا شهید شیخ الاسلام به همت حوزه هنری استان کرمانشاه ساخته شد.

- کرمانشاه- مجموعه انیمیشن پنج قسمتی "مردی از آسمان" در خصوص ماموستا شهید شیخ الاسلام به همت حوزه هنری استان کرمانشاه ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه انیمیشن پنج قسمتی مردی از آسمان به همت حوزه هنری استان کرمانشاه ساخته شد.

این مجموعه 5 قسمتی به معرفی گوشه هایی از زندگانی ماموستا شیخ الاسلام که قریب به نیم قرن از عمر خود را به تدریس و تربیت طالبان علم مشغول بود، پرداخته است، در قسمت دوم این مجموعه به تکریم ویژه ماموستا نسبت به سادات پرداخته شده است.

سرانجام فعالیت های علمی، دینی و فرهنگی ماموستا شیخ الاسلام و تلاش های خستگی ناپذیرش در راه اعتلای وحدت کلمه و دین اسلام باعث شد تا هدف کینه توزان و دشمنان اسلام قرار گیرد و در 27 رمضان (شب قدر) سال 1388 بعد از اقامه نماز مغرب در مقابل مسجد سید قطب سنندج به دست عوامل مزدور به فیض شهادت نائل آید.

پیکر مطهر حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر روز جمعه 27 شهریور 1388 در میان حزن و اندوه نمازگزاران روزه دار سنندجی در قبرستان شیخ محمد باقر واقع در انتهای خیابان کشاورز سنندج به خاک سپرده می شود تا به دشمنان اسلام ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت دوم مجموعه انیمیشن پنج قسمتی مردی از آسمان

قسمت دوم مجموعه انیمیشن پنج قسمتی مردی از آسمان