مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-23اجتماعي

برگزاری مراسم شور عاطفه ها در دبستان هاجر شهر یاسوج


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان، مراسم نمادین شور عاطفه ها در دبستان دخترانه هاجر شهر یاسوج برگزار شد.

- قباد مبشری در این مراسم افزود: در سال های گذشته در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه ها با همکاری صداوسیما، آموزش و پرورش، بسیج و سازمان دانش آموزی به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، جشن عاطفه ها به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، با شعار ایران همدل-شور عاطفه ها، از 22 شهریورماه آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه جمع آوری کمک های مردمی در شور عاطفه های امسال به دلیل وضعیت جامعه، بیشتر به صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده جهت خرید لوازم ضروری از جمله گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان نیازمند هزینه می شود.

مبشری در خصوص پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در شور عاطفه ها، تاکید کرد: به ازاء هر اداره کمیته امداد در سطح استان یک پایگاه امدادی و یک پایگاه دانش آموزی برای جمع آوری کمک های مردم خیر و نیکوکار استان برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شور عاطفه ها در دبستان هاجر شهر یاسوج

برگزاری مراسم شور عاطفه ها در دبستان هاجر شهر یاسوج