مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-23پزشكي

رییس خانه بهداشت از وضعیت وخیم قم در موج دوم شیوع کرونا خبر داد


موج سوم بیماری در حال شکل گرفتن و اوج گرفتن است، البته استان قم همچنان در موج دوم قرار دارد که وضعیت در این موج وخیم است.

- ایسنا/قم رییس خانه بهداشت استان قم گفت: موج سوم بیماری در حال شکل گرفتن و اوج گرفتن است، البته استان قم همچنان در موج دوم قرار دارد که وضعیت در این موج وخیم است.

سیامک محبی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: موج سوم بیماری در حال شکل گرفتن و اوج گرفتن است، البته استان قم همچنان در موج دوم قرار دارد که وضعیت در این موج وخیم است.

ویافزود: روند موارد مثبت در کل کشور 1303 فوتی و 9640 بستری بوده و در حالی که 40 روز گذشته قم در بستری و فوت در انتهای جدول قرار داشت، در حال حاضر در صدر جدول است.

رییس خانه بهداشت قم گفت: در بروز موارد بستری مثبت، استان قم از حد میانگین کشوری فاصله گرفته و این در حالی است که قبلا از میانگین کشوری پایین تر بوده ایم.

افزایش تعداد بیماران بدحال نشان می دهد که شرایط استان چندان مطلوب نیست.

وی بیان کرد: 69 درصد موارد نمونه ها مثبت بوده و قدرت کیت های تشخیص و چرخش بالای ویروس در سطح استان از دلایل این اتفاق است.

محبی تاکید کرد: در فاصله دو تا 30 شهریور عددهای بستری روزانه، تعداد فوتی مشکوک و قطعی و تعداد نمونه و مثبت تقریبا دو برابر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه بهداشت از وضعیت وخیم قم در موج دوم شیوع کرونا خبر داد

رییس خانه بهداشت از وضعیت وخیم قم در موج دوم شیوع کرونا خبر داد