مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-23فرهنگي

پایان سریال دل و دلزده از دل


شاید اگر بخواهیم «دل» را یک بار دیگر بنشینیم و کوتاه کنیم به گونه ای که لطمه ای به داستان نخورد بیشتر از 12 قسمت نمی توان برای آن متصور بود.

- شاید اگر بخواهیم دل را یک بار دیگر بنشینیم و کوتاه کنیم به گونه ای که لطمه ای به داستان نخورد بیشتر از 12 قسمت نمی توان برای آن متصور بود.

عصر ایران ؛ محمد جلالی - سریال دل با پخش چهلمین قسمت خود امروز به پایان رسید؛ سریالی که حواشی بسیاری را به دنبال داشت و در نهایت، نارضایتی تماشاگران را به جان خرید! این سریال در شبکه نمایش خانگی چهارشنبه‌های هر هفته عرضه می‌شد و تلفیقی بود از سریال‌های عاشقانه ترکیه همراه با بخش‌هایی خیالی از سینمای بالیوود هند! «دل» با فقر شدید فیلمنامه مواجه بود به گونه‌ای که شخصیت و دیالوگ‌ها نواقص فراوانی داشت.

به عنوان نمونه در بخش‌هایی از این سریال دیالوگ‌هایی به کار برده می‌شود که محتوای اثر کاملاً دچار وارونگی شده است؛ مثلاً در قسمت سی و نهم زمانی که آرش با بازی «حامد بهداد» از رستا با بازی «ساره بیات» سؤال می‌کند که چرا ماجرای شب عروسی را به او نگفته رستا در یک دیالوگ عجیب می‌گوید: حق توست که با زنی پاک ازدواج کنی و عملاً تمام تقصیرهای ناکرده 39 قسمت را به دوش می‌کشد! و یا در مصداق بالیوودی بودن این سریال منوچهر ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سریال دل و دلزده از دل

پایان سریال دل و دلزده از دل