مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-23پزشكي

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت بیمارستان‌های ما نیز در حالت خوبی قرار ندارد؛ چراکه بسیاری از کادر درمان نیز به بیماری مبتلا شده‌اند و متأسفانه 5 مادر باردار براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند که چهار نفر از آن‌ها برای خمینی‌شهر بوده‌اند که این موضوع می‌تواند شاکله‌ی یک زندگی را متلاشی کند و فرزندانی که بدون مادربزرگ می‌شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طاهره چنگیز بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: مشکل ما و ابعاد این مسأله که ناشی شده از بیماری کرونا است مشخص و واضح است؛ این‌که بیماری کرونا درمان اختصاصی ندارد را می‌دانیم و حداقل این موضوع را نیز می‌دانیم که این بیماری چگونه ایجاد می‌شود و چگونه می‌توان از آن جلوگیری کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: تصور کنید جنگی رخ ‌داده و ما میدانیم که دشمن از چه راهی وارد می‌شود اگر وارد شد ما سلاح اختصاصی برای نابودی او نداریم عقل حکم می‌کند در این نبرد راه‌های نفوذ را مسدود کرد؛ امروز نیز باید از شیوع بیماری کرونا پیشگیری شود.

وی با اشاره به آمار شیوع بیماری در استان گفت: راه‌حل مقابله با ویروس کوید 19 بسیار ساده است و آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت همگانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان