مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-23پزشكي

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان/ خمینی شهر مانند مریضی با 40 درجه تب است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت بیمارستان های ما نیز در حالت خوبی قرار ندارد؛ چراکه بسیاری از کادر درمان نیز به بیماری مبتلا شده اند و متأسفانه 5 مادر باردار براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست داده اند که چهار نفر از آن ها برای خمینی شهر بوده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، طاهره چنگیز بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با پیشگیری شود.

وی با اشاره به آمار شیوع بیماری در استان گفت: راه حل مقابله با ویروس کوید 19 بسیار ساده است و آن رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت همگانی است که این موضوع به تجربه اثبات شده است که سختگیری در مراعات نکات بهداشتی آمار بیماران و تلفات ما را کاهش داده است.

چنگیز یادآور شد: مسؤولین شهرستان و کسانی که اعتبار و آبرویی بین مردم دارند همه تلاش خود را مصروف به مطلع کردن مردم از خطر بیماری و خواست رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی است و راه های نفوذ این بیماری به خمینی شهر را مسدود کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: امروز همه باید در کنار هم بایستیم؛ شهرستان خمینی شهر متراکم ترین شهرستان در کشور ازنظر جمعیتی است که در این شهر باید دقت ها و حساسیت ها بیشتر باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم عزم جدی برای نابودی بیماری در خمینی شهر به وجود بیاید و اقداماتی هماهنگ در این خصوص انجام گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان/ خمینی شهر مانند مریضی با 40 درجه تب است

فوت 5 مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان/ خمینی شهر مانند مریضی با 40 درجه تب است