مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-23اجتماعي

صدها موکب چند روز قبل از اربعین خیمه های خود را برپا خواهند کرد


استاندار کربلا از بسیج همه دوایر خدماتی و امنیتی و بهداشتی در این استان در راستای موفقیت مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.

- استاندار کربلا از بسیج همه دوایر خدماتی و امنیتی و بهداشتی در این استان در راستای موفقیت مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات، نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا از بسیج همه دوایر خدماتی و امنیتی و بهداشتی در این استان در راستای موفقیت مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.

وی در نشست خبری اعلام کرد: ناوگان وزارت تجارت برای انتقال زائران به همراه خودروهای وابسته به آستان قدس حسینی و نیز خودروهای شخصی این آمادگی را دارند تا در چارچوب یک طرح ترافیکی فشرده، روند حمل و نقل زائران را برعهده بگیرند.

استاندار کربلا گفت: علاوه بر این همه نیروهای اداره راهنمایی و رانندگی و خودروهای وابسته به آن نیز در این زمینه آماده همکاری هستند.

ادارات خدماتی نیز طرح های خود را در این زمینه ارائه کرده اند تا هیچ گونه کمبودی در طول برگزاری این مراسم وجود نداشته باشد.

الخطابی از تامین مایحتاج موکب ها اعم از سیلندرهای گاز و تانکر های آب خبر داد و اعلام کرد: صدها موکب چند روز پیش از برگزاری مراسم، چادرها و خیمه های خود را برپا خواهند کرد و به یک تلاش سازمانی و خدماتی عظیم نیاز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها موکب چند روز قبل از اربعین خیمه های خود را برپا خواهند کرد

صدها موکب چند روز قبل از اربعین خیمه های خود را برپا خواهند کرد