مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-23بين الملل

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟


با شیوع کرونا کشورها رفت و آمدهای خود را با یکدیگر محدود کردند و همه تورها و مسافرتهای خارجی لغو شده اند در این مطلب در مورد تورهای خارجی پرطرفدار اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا مرزهای عراق به روی ایرانیان بسته شد و تاکنون نیز خبر دقیقی از بازگشایی مرزها منتشر نشده است.

از دیگر تورهای پرطرفدار خارجی می توان به تور دبی که اکثر مسافرهای آن تجاری، تور وان به دلیل مقرون به صرفه بودن و تور مالزی اشاره کرد که مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته اند.

تور تایلند تایلند به دلیل داشتن شهرهای بسیار زیبا و مکان های دیدنی فراوان به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری جهان تبدیل شده است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

اما با شیوع ویروس کرونا، این کشور نیز مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی و سایر گردشگران خارجی بست که در پی این عمل صنعت گردشگری تایلند به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.

در حال حاضر خبر دقیقی از باز شدن مرزهای این کشور منتشر نشده است و مقامات کشور تایلند نیز اعلام کرده اند که در صورت باز شدن مرزها، پذیرش گردشگران همراه با محدودیت و قوانین سختگیرانه صورت خواهد گرفت و فقط مسافران کشورهای مشخصی اجازه ورود به تایلند را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟