مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-23پزشكي

تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به 203 مورد رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به 203 مورد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن نگرانی از رشد فزاینده مبتلایان و بیماران بستری حاد تنفسی در کاشان اظهار داشت: در طول 24 ساعت گذشته با بستری 46 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تعداد کل بیماران بستری به 203 مورد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از مجموع بیماران بستری 44 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند، ابراز داشت: از مجموع بستری های بیماران کرونایی در طول شبانه روز گذشته 45 نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل شهرستان آران و بیدگل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حداقل و حداکثر سن بستری شدگان در طول 24 ساعت گذشته 22 و 93 سال است، تصریح کرد: متأسفانه در این مدت دو نفر از بیماران کرونایی منطقه کاشان که دو خانم 73 و 93 ساله بودند جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته 57 مورد جدید ابتلاء به در منطقه کاشان از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 61 هزار و 970 نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به 203 مورد رسید

تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به 203 مورد رسید