مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-23اقتصادي

افزایش 55 درصدی سرمایه گذاری های داخلی و خارجی منطقه آزاد در شش ماه نخست 99


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری، مجموع طرح های سرمایه گذاری جذب و محقق شده در این منطقه از رقم 12 میلیارد و 488 میلیون ریال فراتر رفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بندرانزلی، محمدولی روزبهان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش های مجموعه همکاران سازمان، در سال و مقابله با تحریم های اقتصادی علیه مردم کشورمان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نقطه قوت دیگر این آمار را جذب سرمایه گذار خارجی در شش ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 98 دانست و تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه سال جاری ارزش طرح های سرمایه گذاری خارجی جذب و محقق شده در این منطقه به 41.

5 میلیون دلار بالغ شد که در برابر 36.

4 میلیون دلاری که در مدت مشابه سال گذشته جذب شده بود نشان دهنده افزایش 14 درصدی است.

روزبهان با اشاره به اینکه در سال 98 مجموع طرح های سرمایه گذاری جذب شده به 61 میلیون دلار رسیده بود، اظهار امیدواری کرد که مسیر رشد طی شده تا پایان سال زمینه افزایش حدود 25 درصدی در این شاخص مهم جذب سرمایه گذاری که در دوران تحریم حاصل شده را محقق سازد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، حوزه های فعالیت طرح های سرمایه گذاری که در حال طی کردن مراحل احداث پروژه می باشند را گردشگری، خدماتی، لجس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55 درصدی سرمایه گذاری های داخلی و خارجی منطقه آزاد در شش ماه نخست 99

افزایش 55 درصدی سرمایه گذاری های داخلی و خارجی منطقه آزاد در شش ماه نخست 99