مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-23اجتماعي

محوطه غار علیصدر استان همدان پاکسازی شد


همزمان با روز ملی غارهای پاک و با همکاری شماری از دانش آموزان و پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر محوطه غار علیصدر همدان پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر، غار علیصدر همدان به مناسبت روز ملی غار پاک و به همت پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی پاکسازی شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: به مناسبت روز ملی غار پاک، برنامه ای با همکاری آموزش و پرورش و کارکنان این مجموعه برای پاکسازی غار علیصدر تدارک دیده شد.

مهدی مجیدی عنوان کرد: غار علیصدر بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان همواره موردتوجه گردشگران استان همدان بوده که امیدواریم در شش ماه دوم سال جاری نیز میزبان خوبی برای گردشگران باشیم مجیدی گفت: روز ملی غار پاک فرصت خوبی برای ترویج حفاظت از غارها در بین مردم و البته مسئولان است به همین خاطر امروز در حرکتی نمادین با همکاری اهالی، کارکنان غارعلیصدر و دانش آموزان نسبت به پاک سازی محوطه غار علیصدر اقدام شد.

وی ادامه داد: در این برنامه پس از پاکسازی سطح آب غار، محوطه داخلی و بیرونی غار علیصدر نیز توسط نوجوانان و کارکنان علیصدر پاکسازی شد.

گفتنی است؛ امسال این غار برای چندمین مرتبه علاوه بر ضدعفونی، پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه غار علیصدر استان همدان پاکسازی شد

محوطه غار علیصدر استان همدان پاکسازی شد