مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-23اقتصادي

پرداخت 135 میلیارد تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 135 میلیارد تومان تسهیلات ویژه به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 135 میلیارد تومان تسهیلات ویژه به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شد.

علی آشتاب در جلسه هماهنگی با بانک های استان که امروز دوم شهریورماه برگزار شد، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است، اظهار کرد: تاکنون 34 هزار و 94 نفر در قالب 27 هزار و 738 پرونده با 270 میلیارد و 532 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های استان معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به تلاش های صورت گرفته و همکاری بانک های عامل استان تاکنون 135 میلیارد و 652 میلیون تومان به 17 هزار و 924 نفر در قالب 15 هزار و 799 پرونده به این کسب وکارها پرداخت شده که این روند با همکاری خوب بانک های استان در حال انجام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی وحرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 135 میلیارد تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا

پرداخت 135 میلیارد تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا