مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-23پزشكي

نجات 4 بیمار از مرگ با اهدای اعضای زن جوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دیگر امیدی به بازگشت او به زندگی وجود نداشت، پزشکان اعلام کرده بودند قبل از اینکه دیر شود خانواده اش رضایت دهند تا اعضای بدن دخترشان به چند بیمار نیازمند اهدا شود.

- معاینات اولیه حاکی از آن بود که آمنه از ناحیه سر به شدت آسیب دیده و به همین خاطر وارد کما شده، با این حال خانواده اش امیدوار بودند که او دوباره چشمانش را بازکند و به زندگی بازگردد اما.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دیگر امیدی به بازگشت او به زندگی وجود نداشت، پزشکان اعلام کرده بودند قبل از اینکه دیر شود خانواده اش رضایت دهند تا اعضای بدن دخترشان به چند بیمار نیازمند اهدا شود.

تصمیم بسیار سختی بود، اما از آنجایی که سال ها قبل زن جوان برای اهدای عضو اقدام کرده بود خانواده اش به خواسته او احترام گذاشتند.

به این ترتیب بود که چند بیمار نیازمند جان دوباره ای برای ادامه زندگی پیدا کردند.

19 شهریور ماه امسال بود که مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جریان برخورد شدید یک خودروی سواری شخصی با یک خودروی نیسان قرار گرفتند.

در جریان این تصادف هولناک زن جوانی به نام آمنه نظری که 29 سال بیشتر نداشت و از مسافران خودروی سواری بود به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 4 بیمار از مرگ با اهدای اعضای زن جوان

نجات 4 بیمار از مرگ با اهدای اعضای زن جوان