مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-23اقتصادي

آزادی 211 زندانی غیرعمد یزدی در شش ماهه امسال


رییس کل دادگستری با بیان این که بیشترین طیف زندانیان جرائم غیرعمد مالی زندان های یزد بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 211 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان یزد آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان یزد، غلامعلی دهشیری با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب خیرین یزدی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به همت ستاد دیه استان و مشارکت اقشار مختلف 211 نفر از زندانیان محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های انسان یزد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: برای آزادی این زندانیان مبلغی بالغ بر 995 میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان یزد حدود 44 میلیارد ریال از این مبلغ تأمین و پرداخت شده است.

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که به همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شورای حل اختلاف و مددکاران، مبلغی بالغ بر 951 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده است، گفت: مابقی این مبلغ از منابع ستاد دیه استان و مشارکت نیکوکاران یزدی تأمین و زمینه آزادی زندانیان فراهم شد.

دهشیری با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد در استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین طیف مددجویان ستاد دیه بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 211 زندانی غیرعمد یزدی در شش ماهه امسال

آزادی 211 زندانی غیرعمد یزدی در شش ماهه امسال