مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-23بين الملل

مجوز قتل؛ قانون جدید انگلیس دست جاسوسان را باز می گذارد


پس از واکنش شدید تعدادی از گروه های حقوق بشری به جنایاتی که جامعه اطلاعاتی انگلیس مجاز است در زمان عملیات های محرمانه انجام دهد، دادگاهی حکم داد که طبق قانون خدمات امنیتی، - پس از واکنش شدید تعدادی از گروه های حقوق بشری به جنایاتی که جامعه اطلاعاتی انگلیس مجاز است در زمان عملیات های محرمانه انجام دهد، دادگاهی حکم داد که طبق قانون خدمات امنیتی، ام آی5 به ویژه، "دارای یک قدرت ضمنی" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی تلگراف به نقل از منابع گزارش داد، جاسوس های انگلیسی ممکن است به زودی مجوز قتل در سطح جهانی را تحت قوانین جدیدی که به همین زودی ها منتشر می شود، به دست بیاورند.

این قوانین به آنها اجازه می دهد تا تحت حفاظت و ضمانت های حقوقی به جنایت دست بزنند.

انتظار می رود که این قوانین جدید، یک چارچوب حقوقی به منظور صدور مجوزهای لازم و مناسب برای ارتکاب جنایت از سوی عاملانی ایجاد کند که به نمایندگی از سازمان های مختلف دولتی عمل می کنند که تحقیقات و دیگر عملیات های پنهانی انجام می دهند، از جمله ام آی5 (MI5).

به گفته منابع مطلع، این قوانین جدید محدودیتی در انواع جرایمی که یک مامور می تواند مرتکب شود، در نظر نگرفته اما مشخص نیست که این حمایت تا کجا ادامه دارد و گستردگی این قانون در روزهای آتی پس از طرح در پارلمان معین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز قتل؛ قانون جدید انگلیس دست جاسوسان را باز می گذارد

مجوز قتل؛ قانون جدید انگلیس دست جاسوسان را باز می گذارد