مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-23بين الملل

عربستان بدون توافق با رژیم صهیونیستی، در حال توسعه روابط با یهودیان است


«عربستان سعودی با ویرایش کتب درسی و تابوزدایی از خطبه های مذهبی، در حال پافشاری بر نوع دیگری از عادی سازی بعد از انصراف از ایجاد روابط رسمی با اسراییل است.

- عربستان سعودی با ویرایش کتب درسی و تابوزدایی از خطبه های مذهبی، در حال پافشاری بر نوع دیگری از عادی سازی بعد از انصراف از ایجاد روابط رسمی با اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: عربستان سعودی گفته است که بدون راه حلی برای مسئله فلسطین، از متحدانش بحرین و امارات متحده عربی در ایجاد روابط دیپلماتیک پیروی نمی کند، حتی اگر این موضوع روابط پنهانی با اسراییل را پرورش دهد.

اینکه عربستان سعودی به عنوان پایگاه قدرت عرب و مرکز ثقل اسلام، تفاهم مشابهی منعقد کند، جایزه دیپلماتیک نهایی برای اسراییل است، اما پادشاهی سعودی هوشیار است که شهروندانش- در همدردی با آرمان فلسطین- از این موضوع با آغوش باز استقبال نخواهند کرد.

با این وجود، عربستان سعودی در حال فشار برای تغییر تصورات عمومی درباره یهودیان از طریق طرفداری پرخطر از جامعه ای است که مدت های مدید توسط نهاد روحانیت و رسانه های پادشاهی عربستان بدنام شده و از این طریق برای یک به رسمیت شناختن نهایی زمینه سازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان بدون توافق با رژیم صهیونیستی، در حال توسعه روابط با یهودیان است

عربستان بدون توافق با رژیم صهیونیستی، در حال توسعه روابط با یهودیان است