مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-23اجتماعي

مرمت وصیت نامه های شهیدان در سازمان اسناد


مدیرکل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مرمت 9 وصیت نامه دست نویس، یک دفترچه کنکور و تعدادی نامه شهیدان دفاع مقدس توسط این اداره کل خبر داد.

- مدیرکل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مرمت 9 وصیت نامه دست نویس، یک دفترچه کنکور و تعدادی نامه شهیدان دفاع مقدس توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، محمد حدادی مدیرکل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به مرمت میراث به جامانده از شهیدان و نگهداری آن ها در کتابخانه ملی ایران گفت: تعداد هشت وصیت نامه تک برگ و یک دفترچه 27 صفحه ای، مجموع وصیت نامه های مرمت شده توسط اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

حدادی اظهار کرد: همراه با وصیت نامه ها و اسناد به جامانده از شهیدان، نامه و پاکت نامه هایی نیز موجود است که از دیگر آثار به جامانده از دفاع مقدس است که در این اداره کل، مرمت و بازسازی شده است.

او همچنین یادآور شد: در بین آثار به جامانده از شهدا، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نیز وجود دارد که تعدادی از این دفترچه ها در گذشته توسط کارشناسان مرمت و بازسازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت وصیت نامه های شهیدان در سازمان اسناد

مرمت وصیت نامه های شهیدان در سازمان اسناد