مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-23اجتماعي

313 دستگاه تبلت برای دانش آموزان تأمین شد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توافق همکاری میان این نهاد و سازمان عتبات عالیات استان برای کمک به تهیه و توزیع 313 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرستان های استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات دانش آموزان و دانشجویان نیازمند به عنوان آینده سازان ایران اسلامی همواره در کانون توجهات کمیته امداد قرار داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر این اساس کمیته امداد هرساله خدمات متنوعی را به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از قبیل کمک هزینه تهیه لوازم التحریر، ایاب و ذهاب و تأمین پوشاک، کمک هزینه ثبت نام، کلاس های تقویتی کنکور، ارائه وام دانشجویی و وام ازدواج به دانشجویان را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور آموزش مجازی دانش آموزان فراهم آوردن شرایط و زیرساخت های آموزش مجازی برای دانش آموزان تحت حمایت لازم و ضروری شده است.

لطفی با تأکید بر دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش آموزان تحت حمایت به منظور آموزش های مجازی خاطرنشان کرد: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری نهادها، مؤسسات خیریه و خیران نیکوکار تهیه و توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 دستگاه تبلت برای دانش آموزان تأمین شد

313 دستگاه تبلت برای دانش آموزان تأمین شد