مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-23دانش

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در انتشارات بین المللی Springer


کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان “Fracture Behavior of Asphalt Materials” در موسسه انتشاراتی بین المللی Springer به چاپ رسید.

- کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان “Fracture Behavior of Asphalt Materials” در موسسه انتشاراتی بین المللی Springer به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب دکتر سجاد پیرمحمد، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان “Fracture Behavior of Asphalt Materials” در موسسه انتشاراتی بین المللی Springer چاپ شد.

دکتر پیرمحمد در این خصوص گفت: این کتاب که در سال 2020 منتشر شده، حاصل تحقیقات و تجربه نویسندگان در بیش از 10 سال اخیر و همچنین محققان دیگر در زمینه مکانیک شکست مواد آسفالتی است.

وی با بیان اینکه در نگارش این کتاب از حدود 30 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر JCR و علمی و پژوهشی ISC بهره گرفته شده است، افزود: این کتاب، دومین کتاب چاپ شده بنده توسط موسسات انتشاراتی بین المللی به زبان انگلیسی است.

پیرمحمد تصریح کرد: این کتاب که رفتار شکست انواع مواد آسفالتی را مورد مطالعه قرار می دهد، شامل مطالب مهمی در خصوص کاربرد تئوری های مختلف شکست در مدلسازی اجزای محدود روسازی های آسفالتی، تاثیر پارامترهای مختلف بر روی رفتار رشد ترک مواد آسفالتی و همچنین انواع روش های اندازه گیری استحکام شکست مواد آسفالتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در انتشارات بین المللی Springer

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در انتشارات بین المللی Springer