مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-23سياسي

دیدار با خانواده 500 شهید دفاع مقدس در شهرری


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب طرح سپاس، 500دیدار با خانواده معزز شهدا توسط سپاه، ادارات، - حسین نصرالله معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا و ایثارگران کارهای بزرگی را در دوران دفاع مقدس انجام دادند که حفظ و نشر آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان حاصل شده است، افزود: باید امروز بیش از گذشته به جانبازان و ایثارگران توجه کنیم چرا که این بزرگواران شهدای زنده و گنجینه های ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند و برخی از این بزرگمردان تاریخ کتاب هایی هستند که خوانده نشده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تصریح کرد: موفقیت های ایران اسلامی محصول رشادت و تلاش بزرگمردانی است که پای درس شهیدان و ایثارگران درس مقاومت آموختند و ملت ایران باید قدردان رشادت ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان باشند که عزت و اقتدار نظام را رقم زدند.

نصرالله با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: صبر، ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران تحسین برانگیز است و مردم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده 500 شهید دفاع مقدس در شهرری

دیدار با خانواده 500 شهید دفاع مقدس در شهرری