مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-23بين الملل

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای کرونا و تشدید تنش در کرانه باختری


روزنامه هاآرتص امروز (چهارشنبه) نوشت، مسؤولان عالی رتبه نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی به سیاستمداران این رژیم نسبت به تشدید تنش در کرانه باختری در نتیجه تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد فلسطین و وقوع گسترده اقدامات خشونت آمیز هشدار دادند.

- روزنامه هاآرتص امروز (چهارشنبه) نوشت، مسؤولان عالی رتبه نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی به سیاستمداران این رژیم نسبت به تشدید تنش در کرانه باختری در نتیجه تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد فلسطین و وقوع گسترده اقدامات خشونت آمیز هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، مسؤولان ارشد نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از تل آویو خواستند، به دنبال راهی برای از سرگیری هماهنگی های امنیتی میان رژیم و تشکیلات خودگردان فلسطین باشند تا شرایط برای مقابله فلسطینی ها با تبعات و دشواری های شیوع ویروس کرونا تسهیل شود.

طبق ارزیابی نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی فلسطینی ها در سال های اخیر به دلیل بهبودی سطح اقتصادی فلسطین کمتر به ایجاد تنش و اقدامات خشونت آمیز فلسطینی ها دست زده اند و تظاهرات و اعتراضات در کرانه باختری به دلیل مسائل مدنی مانند حقوق ها، گرانی و صندوق های بازنشستگی صورت گرفته است.

هاآرتص نوشت، این نهاد امنیتی یعنی ارتش و سازمان اطلاعات پیامدهای ویروس کرونا را بسیار سنگین ارزیابی کرده و از فروپاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای کرونا و تشدید تنش در کرانه باختری

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای کرونا و تشدید تنش در کرانه باختری