مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-23سياسي

پیام تسلیت مسئولان استان کرمانشاه در پی در گذشت «آیت الله ممدوحی»


مسئولان استان کرمانشاه در پیام هایی جداگانه، درگذشت آیت الله حسن ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسئولان استان کرمانشاه در پیام هایی جداگانه، درگذشت آیت الله حسن ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم گرانقدر نماینده سابق مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مرحوم حاج شیخ حسن ممدوحی موچب تاثر و انده اینجانب گردید، ایشان عمر پربرت خود را وقف تبلیغ دین و ترویج معارف اسلامی کرد و منشا خیر و خدمت به مردم، نظام و دین مبین اسلام بودند.

لذا ااینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه و جامعه روحانیت استان فقدان آن عالم ربانی را به مردم شریف استان حوزه های علمیه جامعه مدرسین و بیت معظم و همه ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نمایم .

در متن پیام هوشنگ بازوند،استاندار کرمانشاه آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم ربان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان استان کرمانشاه در پی در گذشت «آیت الله ممدوحی»

پیام تسلیت مسئولان استان کرمانشاه در پی در گذشت «آیت الله ممدوحی»