مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23سياسي

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات 1400 شود


دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

- دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در کشور گفت: حضور گسترده مردم می تواند به نشاط و خنثی سازی دشمنی ها و توطئه.

ها منجر شود.

بنابراین بدیهی است که باید به یک راهکار عملی و اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده دست یابیم.

وی افزود: روحانیت با عنایت به تجربه طولانی خود در فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشان داده که همواره می تواند به عنوان نقطه کانونی تجمیع نیروهای انقلابی، ارزشی، کارآمد و با نشاط باشد.

جایگاه روحانیت نباید مخدوش شود و نقش ممتاز روحانیت باید به صورتی روشن و فعال ایفا شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امیدواریم با تشکیلات جدید و حضور نیروهای تازه نفس و جوان، جامعه روحانیت مبارز با پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات 1400 شود

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات 1400 شود