مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23پزشكي

رویای تزریق هفتگی انسولین به تحقق نزدیک شد


آزمایشات نشان داده است که نوع جدید تزریق هفتگی انسولین برای دیابت نوع 2 به اندازه تزریق روزانه موثر است و آزمایشات بالینی آن هم اکنون مرحله دوم خود را پشت سر می گذارد.

- آزمایشات نشان داده است که نوع جدید تزریق هفتگی انسولین برای دیابت نوع 2 به اندازه تزریق روزانه موثر است و آزمایشات بالینی آن هم اکنون مرحله دوم خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، نتایج امیدوارکننده آزمایش مرحله دوم یا فاز 2 تزریق جدید یک بار در هفته انسولین برای دیابت نوع 2 در مجله پزشکی New England منتشر شده است.

گفته می شود این تزریق هفتگی به اندازه تزریق روزانه انسولین ایمن و موثر است و هم اکنون انجام آزمایش بالینی مرحله سوم آن در حال برنامه ریزی است.

هارپریت باجاج سرپرست آزمایشات مرحله دوم می گوید: ما می دانیم که بسیاری از افراد مبتلا به دیابت نوع 2، تزریق کمتر و راحتی از تزریق هر روزه انسولین را ترجیح می دهند.

این درمان جدید که توسط شرکت مراقبت های بهداشتی Novo Nordisk توسعه یافته است، انسولین آیکودک (insulin icodec) نامیده می شود.

این یک انسولین جدید است که با نیمه عمر حدود هفت روز طراحی شده است.

انسولین آیکودک علاوه بر اصلاح مولکول انسولین برای جلوگیری از تخریب آنزیمی، برای اتصال به آلبومین که پروتیینی است که توسط کبد ساخته می شود و به حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای تزریق هفتگی انسولین به تحقق نزدیک شد

رویای تزریق هفتگی انسولین به تحقق نزدیک شد