مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-23اجتماعي

برای مقابله با آلودگی هوا باید به سراغ اگزوزها رفت


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با بیان اینکه برای مقابله با آلودگی هوا باید به سراغ اگزوزها رفت، تاکید کرد: انجام معاینه فنی سختگیرانه تر و اعمال کنترل دقیق سازمان حفاظت محیط زیست بر صنعت خودروسازی، - افزایش مشارکت مردم برای پیاده روی و استفاده از حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت هوای شهر تهران موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در مورد آلودگی هوای تهران و روز جهانی بدون خودرو گفت: تهران به خاطر شرایط توپوگرافی و شکل گیری ساختارهای شهری، شهر دوستدار دوچرخه نیست بلکه شهری خودرو محور است اما استفاده از حمل و نقل پاک و دوچرخه بخشی از مد حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه سهم تهران در استفاده از مد دوچرخه بسیار اندک است، اظهارکرد: سعی مدیریت شهری در دوره پنجم این است که مد دوچرخه جایگاه خود در شهر تهران پیدا کند.

بخشی از شهروندان در سطح شهر از دوچرخه استفاده می کنند و به همین خاطر محل هایی برای عبور و مرور دوچرخه سواران در بوستان ها و معابر در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر تهران درباره سهم دوچرخه در حمل و نقل شهری تصریح کرد: برنامه ریزی های انجام شده در این راستا است که سهم دوچرخه در سال 1402 به یک و نیم درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با آلودگی هوا باید به سراغ اگزوزها رفت

برای مقابله با آلودگی هوا باید به سراغ اگزوزها رفت