مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-23سياسي

شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی خبر داد و گفت: با توجه به حوادث اخیر در فضای مجازی ، متخلفین این نکته را بدانند که تحت رصد و نظارت هستند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی خبر داد و گفت: با توجه به حوادث اخیر در فضای مجازی ، متخلفین این نکته را بدانند که تحت رصد و نظارت هستند.

عباس زارع گفت: دومین جلسه کارگروه رصد فضای مجازی استان مازندران با حضور اعضای این کارگروه در دفتر دادستان مرکز استان تشکیل شد.

وی به نقل از کریمی دادستان مرکز استان گفت: با توجه به رصد جدی و تخصصی فضای مجازی در استان از زمان تشکیل این کارگروه ، 223 صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات شناسایی، مسدود و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به توجه و رصد جدی متخلفین در زمینه اخلال در نظم عمومی، اوباش گری و غیره تصریح کرد: 40 صفحه متخلف از اراذل و اوباش شناسایی، مسدود و تعداد 24 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دبیر کارگروه رصد فضای مجازی استان مازندران همچنین از شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی، ضددینی و ترویج دهنده بی بند و باری و نشر اکاذیب در طی ماه اخیر خبر داد و گفت: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی در مازندران

شناسایی 35 کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی در مازندران