مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23اقتصادي

کشف نفت زیر فرودگاه اهواز/مشکل روستای ابوالفضل رفع شد


مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور پروژه های عمرانی، از مذاکره وزرای نفت و راه برای جابجایی فرودگاه اهواز به دلیل اکتشاف چاه نفت در زیر این فرودگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین میرشفیع در نشست خبری تشریح آخرین وضعیت پروژه های عمرانی خوزستان گفت: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی، عدم توقف واردات کالاهای اساسی و صادرات محصولات تولیدی است و علی رغم آنکه در حوزه بنادر تحت شدیدترین تحریم ها هستیم، اما با اقدامات این سازمان، فعالیت های حوزه بندری از جمله واردات کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) متوقف نشده است.

وی درباره بخش مسکن خوزستان گفت: ذیل طرح اقدام ملی مسکن، قرار است 26 هزار واحد مسکونی در خوزستان احداث شود که تاکنون برای 16 هزار واحد زمین تخصیص یافته و برای 6000 واحد دیگر نیز قرارداد ساخت به امضا رسیده است.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در ستاد ملی توسعه خوزستان ادامه داد: در این استان مشکل زمین داریم که عمدتاً یا اراضی اوقافی یا متعلق به شرکت نفت و سایر دستگاه ها است؛ این اراضی سند ندارند و برای ساماندهی حاشیه نشینی و بافت فرسوده این استان، نیاز به همکاری دستگاه های مربوطه برای اخذ سند داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نفت زیر فرودگاه اهواز/مشکل روستای ابوالفضل رفع شد

کشف نفت زیر فرودگاه اهواز/مشکل روستای ابوالفضل رفع شد