مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23سياسي

اردکانیان: مشکلات آب و برق تالش برطرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امروز (چهارشنبه) رضا اردکانیان وزیر نیرو ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - وزیر نیرو گفت: در تالش به دلیل سیلاب، برق و آب دچار قطعی شدند، اما در همان ساعات اولیه مشکل اتصال برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امروز (چهارشنبه) رضا اردکانیان وزیر نیرو ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تالش به دلیل سیلاب، برق حدود 3700 مشترک و آب بیش از هزار و 160 مشترک دچار قطعی شدند، اما در همان ساعات اولیه جا هایی که مشکل دسترسی نبود به حمدالله مشکل اتصال برطرف شد.

وی عنوان کرد: فکر می کنم در بخش برق فقط 100 مشترک باقی ماند یعنی تقریبا 97 درصد وصل شدند و در بخش آب هم حدود 94 درصد وصل شدند.

چند مورد هم هست که منتظر هستیم رفع معبر شود تا ان شاءالله مشکل حل شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: دیروز اولین روز سال آبی جدید بود یعنی سال آبی 1399- 1400 و سالی که پشت سر گذاشتیم از حیث بارش ها سال خوبی بود.

اردکانیان افزود: متوسط بارش 50 ساله ما 250 میلی متر است که در سال گذشته ما 317 میلی متر بارش داشتیم یعنی 27 درصد بارش ما از متوسط دراز مدت بیشتر بود و این باعث می شود که ما بتوانیم به همه مصارف شرب و صنعت پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: مشکلات آب و برق تالش برطرف شد

اردکانیان: مشکلات آب و برق تالش برطرف شد