مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-23اجتماعي

آموزش تعمیرات و نصب پکیج، کولر گازی و چیلر


اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و نیازمند مدرک رسمی و بین المللی در رشته تأسیسات ساختمان هستید، مطالعه این مطلب برای شما کاربردی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآموزش تأسیسات در شهر تهران و اصفهان می باشد.

اعتبار مدارک فنی حرفه ای ارائه شده در این آموزشگاه، بین المللی و قابل ترجمه می باشد و کارآموزان می توانند پس از اخذ گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و یا دریافت نمایندگی از برندهای معتبر اقدام نمایند.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و نیازمند مدرک رسمی و بین المللی در رشته تأسیسات ساختمان هستید با ما تماس بگیرید.

مزایای مدرک فنی حرفه ای دانش تأسیسات: 1- آموزش کاملاً عملی و کارگاهی 2- آموزش تضمینی با اساتید مجرب و با تجربه 3- پشتیبانی کارآموز پس از اتمام دوره آموزشی 4- اعتبار بین المللی مدرک فنی حرفه ای 5- توانایی اخذ جواز کسب با مدرک صادر شده ثبت نام در دوره های آموزشی دانش تأسیسات این دوره ها شامل آموزش چیلر، آموزش پکیج، آموزش کولر گازی، آموزش یخچال، لوله کشی ساختمان، آموزش مشعل، دوره های طراحی و نظارت نظام مهندسی، آموزش طراحی تأسیسات مکانیکی، آموزش طراحی موتورخانه، آموزش تعمیر و راه اندازی سردخانه و آموزش تعمیر و نصب پمپ ها می باشد که مطابق با استانداردهای سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تعمیرات و نصب پکیج، کولر گازی و چیلر

آموزش تعمیرات و نصب پکیج، کولر گازی و چیلر