مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-23اقتصادي

اسلامی: 30 هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: - وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک ها در طرح ودیعه مسکن به ترتیب خود را با بخش ودیعه سامانه طرح ملی مسکن هماهنگ کردند و تاکنون 30 هزار نفر این وام را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن همه مطالب شفاف و ثبت نام به صورت سیستمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این طرح افرادی که مدارک خود را تکمیل کرده اند سریع تر پول را به حساب بانک ها واریز کنند تا کار ساخت واحد ها آغاز شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی از استان ها به صورت مقطعی امکان ویرایش برای افرادی که کدملی و یا نام شهر را اشتباه وارد کردند فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن 100 هزار نفر افتتاح حساب کردند و از این تعداد 50 هزار نفر وجوه خود را به بانک ها واریز کردند.

در برخی از شهر ها زمین به صورت گروهی در اختیار افراد قرار می گیرد و تاکنون 88 هزار نفر زمین تحویل گرفتند و افراد زیادی هم به پروژه ها معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: 30 هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند

اسلامی: 30 هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند