مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-23اقتصادي

از تأسیس اقامتگاه بوم گردی در روستاهای همدان حمایت می کنیم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان همدان از تأسیس اقامتگاه بوم گردی در روستاها حمایت می کند.

- علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکل صدور مجوز خانه بوم گردی در بعضی از روستاهای هدف گردشگری استان توضیح داد: هر یک از روستاها و متقاضیان که با این مشکل مواجه هستند، به معاونت گردشگری اعلام کنند تا پیگیری شود.

وی ادامه داد: در کارتابل اداره کل میراث فرهنگی استان همدان هیچ اقدامی راکد نمی ماند و اگر درخواستی آمده باشد پیگیر بوده ایم مگر اینکه مالکان و سرمایه گذاران متقاضی پیگیری نکنند.

خاکسار با تأکید بر اینکه متقاضیان مشکلات خود را به اداره کل منتقل کنند تا اقدامات لازم انجام شود، بیان کرد: مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان شخصاً درخواست ها را رصد می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه چند نوع حمایت از متقاضیان تأسیس اقامتگاه بوم گردی می شود، گفت: به عنوان مثال تمام پروانه های بهره برداری برای تأسیسات گردشگری رایگان است.

وی اضافه کرد: همچنین اگر سرمایه گذار تمایل داشته باشد از تسهیلات بانکی استفاده کند تسهیلات 6 درصدی با خواب یک ساله و بازپرداخت پنج ساله به او تعلق می گیرد و پس از ساخت اقامتگاه نیز در حوزه تبلیغات و بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تأسیس اقامتگاه بوم گردی در روستاهای همدان حمایت می کنیم

از تأسیس اقامتگاه بوم گردی در روستاهای همدان حمایت می کنیم