مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-23دانش

بازسازی ده دستگاه واگن قطارتوسط دانشگاهیان نشان از پیشرفت علمی ایران است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: پروژه بازسازی ده دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد واحد یادگار امام نشان از پیشرفت علمی ایران است که باید گفت در شرایط تحریم نیز می توان کارهای ارزنده ای انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، سید محمود رضا آقا میری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی به همراه  سعید قاضی مغربی رییس واحد یادگار امام،  حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک  از پروژه ده دستگاه واگن قطار آلمان غربی که توسط واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حال بازسازی است بازدید کردند.

 آقا میری در این بازدید گفت: پروژه بازسازی ده دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری نشان داد که در شرایط تحریم نیز می توان کارهای ارزنده ای انجام داد که در شرایط عادی به آن توجه نمی شود و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد همکاری هرچه بیشتر شرکت رجاء، راه آهن جمهوری اسلامی ایران و این واحد دانشگاهی در ساخت و طراحی واگن های جدید باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عنوان کرد: نوسازی و ابتکار عملی که در این بازسازی صورت گرفته هم بر اقتصاد کشور و هم بر سرویس دهی و جابجایی شایسته مسافرین تاثیر گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ده دستگاه واگن قطارتوسط دانشگاهیان نشان از پیشرفت علمی ایران است

بازسازی ده دستگاه واگن قطارتوسط دانشگاهیان نشان از پیشرفت علمی ایران است